KÜRŞAT KARAMAHMUTOĞLU

Küçüklüğünde resme olan merakı, ev bilgisayarlarının ilk dönemi ile birlikte piksel art’a ve oyun grafikerliğine dönüştü. 90’lı yılların başında Avrupa’nın bilgisayar alt kültürü demoscene ile tanıştı. Dijital grafik, çip müziği ve gerçek zamanlı sanat tasarımları(demo) yaptı. Grubu Glance ile birlikte 2010 senesinde, demoscene’in en büyüğü olan scene.org ödüllerinden birini kazandı.

2001 yılında İstanbul Üniversitesi Fen Fakültesi’nden mezun oldu.

1998-2004 seneleri arasında, çeşitli şirketlerin ve grupların oyun projelerinde, oyun tasarımcısı ve 2b-3b sanatçısı olarak çalıştı. 2004 senesinde Sobee Stüdyoları’nın ilk takımında yer aldı. Sobee’de çalıştığı 14 senede, Lider Teknik Sanatçı, Sanat Yönetmeni, Lider Oyun ve Anlatı Tasarımcısı, Senaryo Yazarı ve en son Stüdyo Direktörü olarak çalıştı. İstanbul Kıyamet Vakti, I Can Football, Süpercan, Kader Mühürleri gibi öncü pc oyun serilerini geliştirdi.

2018 senesinde iki ortağı ile birlikte Clay Token Game Studio’yu kurdu. Halen bu firmada CEO ve Oyun Yönetmeni olarak çalışmaktadır.

YARIŞMA DOKÜMANLARI

Yarışma Şartnamesi

Başvuru Formu

Jüri Üyeleri

Sık Sorulan Sorular

Referans Kitaplar